torsdag 11. september 2008

Eureka! Eg lærer meg noe nytt :)

No beveger eg meg ut på litt ukjent terreng. Eg tenker da særlig på RSS/Atom....det einaste eg visste var at du fekk nyhetsoppdatering på ei nettside. Men eg hadde ikkje peiling på kossen det gjekk ant å bruke. No har eg fått ein viss ide med å bruke Google-reader som eg nådde via min mailkonto i Google. Mailkontoen i google må eg bruke mye meir for å skjønne alle muligheter du har der.

Eg rota meg innpå Google-Talk. Eg har fått lasta det ned på maskina. Nå må eg bare finne noen å chatte med der :) Eg har prøvd å invitere noen...men den personen var ikkje pålogga...så da går det vel ikkje...trur eg. Eg får bare vente å se...kanskje avtale med noen slik at ein får testa den meir kossen den fungerer.

Eg har brukt ei god stund MSN så den skjønner eg og får til å fungere. Så visst noen vil chatte med meg der så bare kontakt meg...så får du mailadressa mi der :)

Eg syns det er artig når eg endelig lærer meg noe nytt som eg kan bruke no og seinare. Det er veldig nyttig i disse datatider :)

1 kommentar:

Hannes 23 ting sa...

urettferdig at du har kommet så langt allerede ;-(((