tirsdag 16. september 2008

Veien videre

No har eg lyst til å prøve å lage eit innlegg om biblioteket med bilder osv. Men no må eg litt inn i tenkeboksen for å se om eg greier å lage noe spennande. Forhåpentligvis så tennes eit lys d:-). Eg kan bruke blant annet flickr som er eit nytt program for meg. Eg har lagt til bilder i blogg og annet før men aldri brukt flickr.

Eg ser at neste uke så skal vi jobbe med blant annet facebook. Det har eg dreve på med ei god stund...søk meg opp der....og legg meg til som venn. Det er mye du kan drive på med der inne. Så det er mye å utforske i den verdenen.

Ellers så skal eg utforske wikipedia. Eg har søkt etter diverse der før...men skal prøve å legge inn noe der eller kommentere noe ved å bli bruker.

1 kommentar:

Anita Steigre sa...

Her går det unna! Du jobber veldig bra, Merete!

Flickr er morsomt. Jeg holder også på å utforske der. Har en hjemmeside med bilder som jeg lurer på om jeg kan bruke flickr til.

Spennende å se hva du får til!